Capítol 6

Diari Lo Poble. Clasificaos.

NOU DIARI Classificats

Venc gallines ponedores a bon preu. Los primers dies tarden una mica en pondre; és perquè noten lo canvi climàtic. Però en poc temps pondran un ous de la talla XL, no vos enganyo. C/ La Barrancada s/n Baixos

No vos refieu. Jo li vaig comprar unes quantes fa tres mesos, i les gallines no ponen, i no és pel canvi climàtic, que va...Son pollastres... me la va colar.

Manolo del Capgròs

He perdut al meu home. Va anar a buscar tàbac i encara no ha tornat. Es alt ,moreno, ulls verds, mol guapo i encantador Raó: Mariana Pocampenta. c/ Migdia nº 13 baixos.

Anem veure. Esta dóna, la Mariana de l'esquerra, no li van trobar al home fa tres mesos? Estava alelat i va estar vagant sense saber qui era perquè no recordava res. Los Mossos el van portar a sa casa...

Senyors, deixen de posar aquest anunci al periòdic, per favor.

Obdulio del Bosc

Senyó Obdulio, aquest periòdic ha posat aquest anunci perquè la senyora que va perdre al seu home i el va trobar, l'ha tornat a perdre. No és culpa nostra. Ella ha recalcat una cosa que hem obviat per no avorrir al personal; la senyora Mariana diu que lo seu home, al tercer dia d'haver posat els peus a casa, va agafar una maleta en roba, en les mudes i els diners de la guardiola . (L'home va recobrar la memòria lo mateix dia que los Mossos el van portar a sa casa)

Evarist Primicia (columnista)

En tanta xerrameca no m'han deixat quasi bé lloc per poguer expressar-me. Però ho intentaré: En un panal de rica miel, dos mil moscas acudieron que por golosas murieron presas de patas en él."

Este "sonet" no és meu, però m'agrada tant que no me pogut resistir.

Margarita Verderol

No ens fem càrrec de les opinions dels nostres lectors.

Recau sobre la vostra responsabilitat; ja sou prou grans.

Per això vos deixem expressar-vos sense tabús i en plena llibertat.

<Joan La Porta > Director "emèrit" del periòdic

LE JOURNAL Guia de Serveis

S'ha perdut per "La Font del Gat" una cotorra argentina. La reconeixereu per l'accent que té. De fet no calla en tot el dia, parla més que fetge en brases. És molt mona i jo l'estimo molt . Gratificaré a qui la trobe en 200 euros. Poseu-se en contacte amb

<Mª Cristina Mevolgobernar>

Vos gratificaré en 500 euros si quant la trobareu dissimuleu i la deixeu anar.

< Victor Aguantamolt>

(Marit de Mª Cristina)

MANSIÓ EN VENDA

300 metres quadrats, 10 habitacions, 10 quartos de bany i 2 pàrquings. Cuina americana. Jardí botànic propi. Situació boníssima, perfecta. Una vista inmillorable envoltada de xipresos. Tot això té un preu per morir-se.

C/Camposant s/n

(Al costat del cementeri)

RECTIFIQUEM

Perdoneu. Ens vam equivocar en l'hora de sortida del avió cap a Paris. No surt a les 11 del mati d'avui, va sortir a les 11 de la nit d'ahir.

Ho sentim perquè vos haveu quedat sense lo viatge de la vostra vida. No vos preocupeu, seguiu comprant les Magdalenes; en una mica de sort tornaran a rifar un altre viatge a Paris. Que tingueu un bon dia.

(El director del Supermercat)

SUPERMERCAT COMPRA MOLT

Lo viatge a Paris ha tocat a les germanes Mesnosigue. Unes clientes habituals del nostre establiment. Elles son consumidores de les "Magdalenes Provincianes".